SELECT LANGUAGE

KUAFÖR İŞİ ARAYANLAR


BAŞKENTİMİZİN ÜNLÜ KUAFÖR MARKASI "RED&WHİTE" ELEMAN ARIYOR. MARKANIN WEB SAYFASINDAKİ AÇILIŞ METNİ AŞAĞIYA ÇIKARILMIŞ OLUP İŞ BAŞVURUSU YAPMAK İÇİN LÜTFEN LOGOYA TIKLAYINIZ.



1985 yılında başkentin nezih semtlerinden biri olan Çankaya'da kurulan red&white özünde hizmet ve üstün sanat anlayışı felsefesini benimseyen üç büyük usta Mehmet BAŞATA, Murat AYBER, Aziz YILMAZ red&white markasını oluşturmuşlardır. Kurulduğu günden bügüne'dek, gerek bu üç ustanın gerekse kadrosunda çalışan ekip elemanlarının üstün özveri ve çalışmalarıyla kuaför camiasına demir atan red&white yine başkentin değişik semtlerinde açtığı şubeleriyle bir ag gibi büyüyerek kuaförlük sanatında meslektaşlarına öncü olmuştur. Halka hizmet ve üstün sanat anlayışyla yola çıkan sanatın ve modanın merkezi Paris'te-Belçika'da ve Türkiye'de çeşitli Show'lara katılarak ülkemizi en güzel şekilde profesyonelce temsil eden red&white 1990'lı yılların başında da HCF (houte coufere france)'nin Türkiye şubesinin açılışına öncülük ederek kuaförlük sanatına verdiği önemi bir kez daha vurgulamıştır. Özünde yetenek ancak eğitiminde kaçınılmaz bir etken olduğunu benimseyen red&white üç yıl önce kurduğu okulda bir eğitim süzgecinden geçen 200 kişilik ekibiyle hizmet kalitesinden ödün vermeden güzele, iyiye ve başarıya doğru hiç durmadan ilerlemektedir. red&white Türkiye'de bir ilke daha imza atarak sonbahar kış - ilkbahar yaz koleksiyon tasarımlarını kendine özgü çalışmalarıyla gerçekleştirmektedir. red&white “SAÇINIZA KİMİN DOKUNDUĞU ÖNEMLİDİR” sloganıyla hizmetin, kalitenin ve sanatın birleştiği bir merkez olmaya devam etmektedir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb.ben mehmet 1980 dogumluyum erkek kuaförüyüm daha önce 10 yıl mersinde 5 yıl suudi arabistanda 1 yılda istanbulda çalıştım 1 ay önce ankaraya yerleştim salonunuzda çalışmak istiyorum 05062574341

Adsız dedi ki...

adım metin karabekiroğlu ankara da yaşıyorum 24 yaşındayım kendime güveniyorum yaklaşık 8 yıldır kuaförlük yapmaya çalışıyorum ve sizlerle çalışmak istiyorum gereken her neyse yapmaya hazırım.0554 339 23 57 karabekir85@hotmail.com

Pasaportall Rss' den Bak

***---SAYIN ZİYARETÇİLERİMİZ! P A S A P O R T A L L LİNK SEKMELERİNDE YER ALMAK İSTİYORSANIZ İLETİŞİM BÖLÜMÜNDEN İRTİBATA GEÇİNİZ.---*** HER TÜRLÜ DUYURU VE İLANINIZI VEREBİLİRSİNİZ.AYRINTILAR KISAYOL BAŞLIĞINDAKİ "REKLAM SATIN AL" SEKMESİNDEDİR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.